ledsen hezt

Jag är nog lite efterbliven. Jag surfar runt och ser allas otroligt fina, stajlade och organiserade bloggar och sen tittar jag på min egna. Min trista, bildlösa, icke informativa, enformade blogg. Hur gör man? Jag har lyckats fixa ett "bloggtema" och en personlig liten signatur. Men resten.. nä, jag förstår inte hur man gör. Hur man skriver information kring sig självt, hur man får upp en charmig liten bild på sig självt, hur man lägger upp en egoistisk header med enbart bilder på sig självt, hur man ändrar färg på texten etc? Jag förstår verkligen inte. Jag är som sagt nog lite efterbliven. After all...



Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att din blogg är jättefin :D

2009-09-21 @ 00:39:40
URL: http://sandrabj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack söta du! :D <3

2009-09-26 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0