18:38

Jag hatar verkligen min verklighet utan linser. Utan linser/glasögon är jag näst intill blind. Det enda jag ser framför mig är en massa ihopsmälta färger som rör sig. Idag har jag varit för lat för att orka stoppa in ett par linser, ja - SÅ lat är jag!, så har fått bilda par med mina glasögon. Och i glasögon känner jag mig lika handikappad som jag är utan. De glider alltid ner på näsan, blir alltid immiga eller smutsiga, och tittar man uppåt ser man ingenting och tittar man neråt ser man inte heller någonting. Hur kommer det sig att vissa föds med perfekt syn medans andra får kämpa och betala dyra pengar för att överhuvudtaget se någonting alls? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0