14:52

Godmorgon.. eller snarare goddag! Idag är jag så otroligt seg. Ni vet, när man knappt "orkar ta sig ur sängen-seg." Avnjuter förtillfället en kopp med ljummet te, förstår inte hur svårt det ska vara att få en perfekt varm kopp te. Direkt när vattnet hälls ner i koppen från vattenkokaren är det alldeles för varmt för att dricka, sen ställer man ifrån sig koppen och givetvis glöms den bort. När man väl kommer på att man har gjort en kopp te och ska ta en stor härligt klunk.. så såklart, är teét alldeles för kallt/ljummet!

Hursomhelst så försöker jag nu samla kraft till att öppna min mattebok och försöka plugga lite innan dagens matte b lektion, är inte alltför exalterad för att gå dit. Men måste man så måste man. Annars så har jag nog inte så mycket mer att tillägga förtillfället. Återkommer!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0