00:16

Hallå hallå! :)
Igår var det inte min dag någonstans. Försov mig, hittade ej busskort samt bankomatkort, trött och grinig och skulle i detta tillstånd jobba 9.45-17.15.
Eftersom bankomatkortet glömts hemma fick jag rota fram en tjuga och avnjuta två cheeseburgare till lunch och lunch blidde det egentligen inte heller utan en "situation" inträffade och jag fick springa ut i butiken igen efter tio minuter. Hursomhelst överlevde jag dagen och for hem till bejb! :) Dock trött och bäddade ner mig tidigt och avnjöt lost tills ögonlocken gav med sig och jag somnade.

Idag har jag varit ledig, men fortfarande fruktansvärt trött. Drog mig upp ur sängen vid ett och tog mig en välbehövlig kopp kaffe; gick sedan och la mig igen - lost! Bejb kom förbi och underhöll mig innan jag insåg att jag hade bråttom till bussen; förläsningsdags idag. Läser om hjärnan på sthlm's universitet på torsdagar, idag pratades det om nervcellers kommunikation. Chefen ringde även; jobbar imorgon ^_^
Hem till pojkvän och bara tjilla...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0