01:48

Jag önskar att man uppfan någonting som gjorde att man kunde spola tillbaka tiden. Inte framåt utan bara tillbaka, bakåt! Så man kan rätta till saker, ändra eller bara leva igenom det ytterliggare - men när en sådan uppfinning skapas är jag nog död sedan länge. Jag har blivit fett nego har jag insett (negativ). Istället för att hitta positivt i allt så letar jag upp allt negativt och bara gnäller. Jag har alltså blivit en gnällkärring! Det gillar vi inte?

Ska väl sova, klockan närmar sig två och jag jobbar imorgon. Woho!
Jobba 13-19.15 - sedan ska jag förhoppningsvis ut med min kära kamrat Sandra och ta en afterworköl eller något, är trotts allt lill-lördag imorgon!

Men jaha.. Godnatt då!
Och för de få som motförmodan läser min blogg, förlåt för dålig uppdatering!
Stor godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0